wtorek, 13 sierpnia 2013

Cara Delevingne for DKNY Fall 2013 Campaign


Cara Delevingne jako "City Girl" powraca w kampanii jesiennej 2013 DKNY. W reklamach, kręconych w różnych miejscach w Nowym Jorku towarzyszy jej Ollie Edwards.  Miejsko, stylowo, nowocześnie, to trzy słowa, które przychodzą mi na myśl, kiedy przeglądam zdjęcia.  Miejski look DKNY jest jak najbardziej mój, kampanię kupuję w całości. Casualowe garnitury, leopardowe pritnty, jeansy, wełaniane płaszcze, swetry, sukienki i czapki, wynik połączenia wygody i elegancji...



2 komentarze:

  1. Świetne stylizacje. Podoba mi sie taki miejski styl:)

    Zapraszam do mnie - nowe stylizacje: kobietazrozwianymiwlosami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę modelkę ! <3 świetna kolekcja, z której faktycznie można wyciągnąć inspiracje na codzień

    Pozdr i zapraszam do mnie na KONKURS ;)
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń