środa, 8 lipca 2015

free time na zdjęciach... z ostatnich dni

Małe, a cieszy :). Butki wypróbowane, pierwsze otarcia za mną i godne polecenia!  Z tegorocznej kolekcji melissa. Biorę na co dzień. Idealne do pracy, rewelacyjnie wykonane z dbałością o szczegóły. Pasują do każdej sukienki, pogody i do każdego nastroju :)


Zakochana w serduszku.... patrzcie :)






Co jeszcze nowego? Poduszka od Land of Change by Piechocka. Polska :) z piękną czarną kokardą. Zabieram na ogród, dla wygody!



Na ogrodzie... musi być pysznie :). Tak mijają weekendy z przyjaciółmi... 




Wczesnym niedzielnym rankiem w Poznaniu spotkał mnie... głupi kot ;), Jeszcze był zamknięty, ale kusił. Wrócę :). Ktoś z Was był??? Podzielcie się opinią!
 

Na  wyprzedażowych szaleństwach... koniecznie z kawą... i z nabytkiem w postaci Tangle Teezer i invisi bobble, Wiele się naczytałam recenzji o tej szczotce. Dla mnie bez szaleństwa chociaż wygodna w rozczesywaniu. Przy bardzo długich włosach wolę jednak drewniany grzebień :). Za to gumki pierwsza klasa! Nie miałam lepszych, pięknie wyglądają, trzymają włosy cały dzień. 





Na końcu foto mix z Blubry 6 D. Świetna zabawa, mamy swoje legendy w Poznaniu i magiczne miejsca, takie jak to! Trafiłam przypadkiem i w imieniu Poznania... zapraszamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz