środa, 6 maja 2015

Farina Kraków - Uczta Smaków


To tutaj dania poddawane są pełnej temperamentu i pasji interpretacji kulinarnej, dzięki której nabierają niepowtarzalnego charakteru i łączą się w oryginalne kompozycje, jakich jeszcze nigdzie nie miałam okazji próbować.

Wielki ukłon w stronę Szefa Kuchni, który nie boi się eksperymetować i odkrywać. Owoce morza i ślimaki w sosie czosnkowo pietruszkowym podbiły moje serce. Dodatkowo doznania smakowe zostały wzbogacone  doznaniami estetycznymi. Piękne, oryginalnie wykończone wnętrza na długo pozostaną w mojej pamięci. Sięgając do historii miejsca natknęłam się na informację, że kamienica została zaprojektowana przez Franciszka Placidiego, dla rodziny Chwalibogowskich, w okresie późnego baroku, czego dowodzą pięknie zdobione, autentyczne barokowe kolumny z XVII wieku czy oryginalny drewniany sufit również z tego okresu. Jeżeli ktoś w najbliższym czasie wybiera się do Krakowa musi koniecznie odwiedzić to miejsce. Szczerze polecam ja, ale nie tylko, Restauracje docenił prestiżowy Czerwony Przewodnik Michelin, „Main Cities of Europe”, wyróżnieniając Farinę za jakość menu, poziom obsługi i charakter miejsca.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz